梵尼拉之湖

嘘!这里是梵尼拉之湖的秘密基地~不要吵醒她~

Gay Pirates - Cosmo Jarvis

本来以为是一首欢乐的海盗船歌(gay也有愉快的意思)看了歌词仿佛觉得被狠狠捅了一刀。

大概是讲了一个海盗之间的悲伤的爱情故事(主角好可怜QAQ)

This water is too salty,这里的海水太咸

For me to even drink.以至于我无法下咽

I'd rather walk the dreaded plank还不如让我去走那令人胆战心惊的木板

Than stay another week.也比在这多呆一周强


But it's you my love但你啊,我的爱人

You're my land ahoy你是我的港湾


And i'm sick of being beaten我受够了挨揍

And whipped and lashed to death,以及被鞭打的半死的感觉

I want one night with no gang-rape我只希望能有个不被强暴的夜晚

But i won't hold my breath.但我不能就这样停止呼吸


But it's you my love因为你啊,我的爱人

You're my land ahoy你是我的避风港

Yeah, you're my boy啊,我的男孩!


Yo-ho, Sebastian  yoho,塞巴斯蒂安

Let's go far away让我们远走高飞!

Somewhere where the captain won't be mad.去到不会惹船长生气的地方

Yo-ho, Sebastian yoho,塞巴斯蒂安

I want to love you good 我想好好爱你

We deserve much better than we've had.我们值得过比这更美好的生活。


They say they're gonna kill me他们要杀了我

If i look at you once more.如果我再看你一眼

Pissed in my hammock yesterday,昨天又在我的吊床上撒尿

So I'll sleep on the floor所以我只好睡地板


I'd be under the sea,当我沉入海底

but you hold me above.你却将我捞起


They put glass on my sandals,他们在我的靴子里放满玻璃

So my feet would bleed all day,所以我的脚整天流血流个不停

And they forced me to wear them,他们还逼我穿着它

Or they said they'd make you pay不然他们就会找你麻烦


I'd be under the sea,宁愿沉入海底

but you hold me above.你却将我救起

'Cos you're the man i love因为你是我的爱人啊


Yo-ho, Sebastian

Let's go far away让我们离开这里

Somewhere where the captain won't be mad.去到不会让船长抓狂的地方

Yo-ho, Sebastian

I want to love you good我想好好的爱你

We deserve much better than we've had.这样的生活不适合我们过啊。


The captain found out 'bout us,船长发现了我们的事

And ordered them to throw,并命令其他人把我们扔进海里

Us both overboard tonight,今晚我们都得完蛋

Together we will go.我们将共赴死亡


But i'm yours you know但你知道吗?我属于你

And I'll love you still in hell即使到了地狱我的爱也不会改变


I hope they didn't tie up,我希望他们不要

Your hands as tight as mine,把你的手绑的跟我一样紧

I'll see you on the bed of this我会在海底等你

Blue ocean babe, sometime在这蔚蓝的海水啊,宝贝。总会有这么一天


But i'm yours you know但是啊我属于你,你知道吗

And I'll love you still in hell即使到了地狱我对你的爱也不会改变

Down we fell在我们下落之时

And i'm singing.我要放声高歌


Yo-ho, Sebastian yo ho,塞巴斯蒂安

Let's go far away让我们远远的离开这吧

Somewhere where the captain won't be mad.去到那个没有疯狂船长的地方

Yo-ho, Sebastian

I want to love you good我只想好好的爱你啊

We deserve much better than we've had.这种日子不值得我们过啊


Yo-ho, Sebastian

Let's go far away让我们跑的远远地

Somewhere where the captain won't be mad.去到那没有疯狂船长的地方

Yo-ho, Sebastian

I want to love you good我真的想和你好好在一起

We deserve much better than we've had.我们值得比这更好的生活啊


We deserve much better than we've had.我们值得比这更好的日子阿!

评论
热度 ( 4 )

© 梵尼拉之湖 | Powered by LOFTER